هتلهای پنج ستاره معروف دبی
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای پنج ستاره معروف دبی

 

 

هتل ریتزکارلتن دبی در مرکز مال دبی واقع شده و تا دبی مال و برج الخلیفه فقط ۵ دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای 341 اتاق و 3 رستوران، استخر سرپوشیده و همچنین استخر در فضای باز و سالن ورزشی و سونا برای استفاده مهمانان تور دبی می باشد. تمام اتاق های هتل مجهز به امکانات مدرن رفاهی برای آسایش مسافران تور دبی تعطیلات آذر 94 هستند. فاصله ی هتل تا مرکز تجارت جهانی و فرودگاه بین المللی دبی ۱۵ دقیقه می باشد. کارکنان این هتل به زبان های مختلف صحبت می کنند.این هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيار ويژه اي نظير زمين گلف , فروشگاههای متعدد , صرافی , اتاق جلسه و خدمات زیبایی آرایشگاه به ميهمانان تور دبی ارائه ميدهد.مهمانان تور دبیمی توانند در باغ هتل استراحت کنند و در فعاليت هايي نظير اسکواش، تنيس شرکت کنند.

 

هتل پارک هایت دبی هتلی ساحلی و لوکس، سمبلی از ظرافت و برازندگی است.رستوران این هتل با غذاهایی از سراسر جهان و انواع نوشیدنی آماده‌ی پذیرایی از مهمانان تور دبی هستند و تجربه های به یاد ماندنی برای مهمانان تور دبی فراهم می‏کنند. امکانات اداری بسیار مدرن که با تسهیلات تفریحی بی‏نظیر کامل شده‏ اند، هتل را به اقامت‌گاهی ایده‌آل برای مهمانان کاری تور دبی و تفریحی بدل کرده‏ اند.این هتل شیک در قلب دبی، در منطقه ه‏ای پر جنب و جوش در کنار باشگاه معروف قایقرانی و گلف کریک دبی (Dubai Creek Golf And Yacht Club) واقع شده است و در تقاطع چندین خیابان اصلی قرار گرفته است طوری‌ که دسترسی مهمانان تور دبی پاییز 94 را به مراکز خرید درجه یک، مناطق تجاری اصلی، پارک‏ها، رستوران و مراکز بانکداری میسر می‏سازد.اتاق‏ها بسیار شیک و باسلیقه چیده شده اند و و بر رود دبی (خور دبی) مشرف‏ می باشند.

 

 

هتل لمریدین دبی یکی از هتل های ۵ ستاره دبی است که با خدمات و امکانات عالی و تعداد زیادی هتل و سوئیت و … با دکوراسیون عالی، امکانات رفاهی خوب و … توریست های تور دبی را راضی نگه داشته است.هتل لمریدین دبی در دسته ی هتل های لوکس دبی به شمار می رود که برای ورزش و بازی نیز می توانید در تور لحظه آخری دبی از زمین های گلف و سایر ورزش های دوست داشتنی این هتل استفاده کنید.برای تغییر ارز خود می توانید با اطمینان از صرافی هتل استفاده کنید.این هتل دارای یک باغ زیباست که برای استراحت عصر گاهی مسافران تور دبی و قدم زدن عالی است.ورزش تنیس در این هتل دارای امکانات عالی است که همه می توانند در تور دبی از آن استفاده کنند. آقایان و بانوان در صورت نیاز می توانند از سالن های آرایشی هتل هم استفاده کنند.از جمله اتاق های ویژه ی این هتل می توان به اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP  اشاره کرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: